Ook Annemiek van Vleuten te gast in Wielertheater

Als wereldkampioene wielrennen op de weg stond Annemiek van Vleuten vorig jaar aan de start van de Ronde van Lekkerkerk. In één van de laatste criteriums uit haar rijke wielerloopbaan was ze één van de absolute smaakmakers. En ook ditmaal komt Van Vleuten naar Lekkerkerk. Op woensdag 8 mei is ze te gast in het Wielertheater in Amicitia, waar ze ’s avonds aan tafel aanschuift bij gastheer Jan-Dirk Stouten. Eerder werd al bekend dat ook Marianne Vos één van de sprekers is.

Op deze website is inmiddels ook een speciale pagina te vinden over het Wielertheater. Daar lees je over het complete programma van woensdagavond 8 mei, aan de vooravond van de wielerronde. Ook kun je er een link vinden om kaarten te bestellen. Het aantal beschikbare kaarten voor de avond is beperkt. Wil je er dus bij zijn, zorg dan dat je op tijd kaarten besteld!

Foto: Stephan Tellier – Annemiek van Vleuten in 2023 tijdens de Ronde van Lekkerkerk