Ready2Race Junior Ronde van Lekkerkerk op 8 mei

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar oud en wil je kennismaken met wielrennen? Dat kan op 8 mei, de dag voor de 60e Ronde van Lekkerkerk, in Lekkerkerk! Samen met De Waardrenner organiseren we die middag de Ready2Race Junior Ronde van Lekkerkerk. Daarin kun je, onder begeleiding van professionals, leren wat wielrennen nu precies is. Er worden verschillende oefeningen gedaan en ook echte wedstrijdjes gereden. Dat wil jij toch ook? Schrijf je snel in! Deelname is gratis!

De Ready2Race Junior events zijn bedoeld voor kinderen die weinig tot geen ervaring hebben met de wielersport en het leuk vinden om de sport te proberen. Tijdens een event maak je kennis met de sport en iedereen doet mee op zijn of haar eigen niveau. Deelnemers zonder eigen racefiets of helm krijgen materiaal van ons te leen. We doen diverse tactische, technische en snelheidswedstrijdjes zoals een individuele tijdrit, ploegenachtervolging, behendigheidsuitdagingen en nog veel meer. Plezier staat hierbij voorop! Het programma start op woensdag 8 mei om 15.30 uur en duurt twee uur.

Als je op deze link klikt kom je op een pagina met meer informatie. Daar kun je je ook inschrijven.