Wielertheater Lekkerkerk live bij RTV Krimpenerwaard

Het door de Stichting Wielercomité Lekkerkerk georganiseerde Wielertheater zal woensdag 8 mei live uitgezonden worden op RTV Krimpenerwaard. Zo kan iedereen de verhalen van onder meer Marianne Vos, Annemiek van Vleuten, Erik Jan Kooiman en Hein Otterspeer aanhoren en zien. In de grote zaal van Amicitia zijn immers maar een beperkt aantal plaatsen en de avond is bijna uitverkocht, al zijn er nog enkele kaarten beschikbaar.

RTV Krimpenerwaard zal het Wielertheater van start tot finish uitzenden op tv en ook via de livestream op de website is de avond te volgen. Een opname zal later ook online verschijnen. Het Wielertheater wordt georganiseerd aan de vooravond van de 60e editie van de Ronde van Lekkerkerk. Daar staat Vos op Hemelvaartsdag ook aan de start, evenals heel wat andere top wielrensters, zoals Ellen van Dijk en Lucinda Brand.

Wie nog kaarten voor het Wielertheater wil bestellen kan op deze pagina alle informatie vinden.

Foto: Stephan Tellier